Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 4 5 [6]
51
Mechanika gry / Odp: Rozwój bohatera
« Ostatnia wiadomość wysłana przez David36 dnia Czerwiec 04, 2013, 18:12:57 »
Pomysł fajny ale ja widzę jeden duży problem... Mianowicie, mamy takiego Boromira (105pkt) więc u niego nie ma wątpliwości ale już taki Nazgul NO NAME... można go wykupić od 55pkt do 110pkt (bez konia czy bestii!!!). Jak widzicie rozwiązanie takiego problemu. On nie tyczy się tylko Nazguli ale wszystkich bohaterów którzy mają spory ekwipunek. Ja nie mam pomysłu  :'(
52
Mechanika gry / Rozwój bohatera - dyskusja
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Siwoń dnia Czerwiec 03, 2013, 22:58:16 »
W związku z tym, że będzie to prawdopodobnie główna zabawa w kampanii, trzeba się zająć rozwojem naszych bohaterów. To co zostało zaproponowane:

1. Po otrzymaniu kolejnego poziomu, gracz wybiera 6 z 8 możliwych kategorii (żeby miał jakieś możliwości): WOLA, CZARY, WALKA, ŻYCIE, STRZELANIE, DOWODZENIE, AURY i RUCH (zawsze możemy je zmienić, to tylko Dawida propozycje). Każda z kategorii to 6 możliwych opcji rozwoju po za czarami gdzie jest ich 20.
Jest bodajże 21 czarów w podręczniku do Hobbita. Jaki z nich wyrzucamy?

2. Moja propozycja. Do kolejnego poziomu postaci potrzebna będzie pewna ilość punktów uzyskiwanych z kilku rzeczy:
  a)WOJOWNICZY BOHATEROWIE, będą dostawać punkty za zabite jednostki i bohaterów. Sposób liczenia byłby prosty - za zabicie jednostki o łącznym koszcie puntkowym 5 punktów, mój bohater dostaje tyle samo punktów expa. W przypadku bohaterów jest ona dzielona przez dwa, tzn. za goblina z tarczą (5pkt) dostanę 5 expa, a za Eorla (90pkt) 45 expa. Czyli im mocniejsze jednostki tym więcej punktów, im więcej ekwipunku - więcej expa. Dzielenie będzie obejmowało jedynie bohaterów, monstra liczymy jako jednostki bo są cholernie trudne do ubicia.
  b)MAGOWIE, mają jedno, że jak powyżej a drugie za każdy udany czar dostaną tyle expa ile musieli minimalnie wyrzucić na kości aby czar się udał np. mam transfixa na 3+, rzuciłem pięć - czar wyszedł ale dostaje jedynie 3 expa. Również w przypadku takiej np. furii. Ratujemy swojego na 5+. W takim razie za każdego uratowanego żołnierza dostajemy 5 pkt.

3. Co do istotnego problemu - ilości expa dla danego bohatera również mam ideę. Mianowicie posegrgujemy ich w kategoriach kosztowych, np. od 0 do 50 pkt, od 51 do 100 itd. I na daną kategorię będzie przypadać dana ilość expa potrzebna do osiągnięcia kolejnego poziomu.

To tyle na razie, czekam na wasze opinie i pomysły ;)
Strony: 1 ... 4 5 [6]
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
mpps kov realliferpg krynn croissanta