Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - David36

Strony: [1] 2
1
Malowanie / Odp: Malowidła by David :P
« dnia: Czerwiec 27, 2013, 18:16:29 »
Mówisz Frodo jest zwyczajny :P?? Nie mam nic fajnego żeby dokleić czy coś... jak coś znajdę to zmienię :)

2
Malowanie / Malowidła by David :P
« dnia: Czerwiec 26, 2013, 19:20:33 »
Oto jedyna panna w moich szeregach :P Czyż nie jest piękna xD??







3
Konwersje / Poradnik młodego Arnorczyka :)
« dnia: Czerwiec 26, 2013, 19:14:25 »
W tym temacie pokażę jak (wg mnie) dość łatwo, szybko i przyjemnie zrobić przyzwoitego Arnorczyka :)

Będą nam potrzebne:
-Gondorczyk :)
-klej typu "kropelka"
-nożyk
-wiertełko
-drucik
-poxilina
-woda
-igła
-jakieś narzędzia modelarskie
-green stuff
-obcążki


Zaczynam od Gondorczyka :) Najlepiej z włócznią:




Aby łatwiej cieło mi się Gondorczyka oderwałem mu rękę :P
Zaczynamy od zdrapania nożykiem drzewa z tarczy i zbroi. Z racji że Gondorczyk na hełmie ma jakieś dziwne wzorki a Arnorczyk ich nie posiada to również zdrapałem. Trzeba też pozbyć się tych płyt blachy z nóg. Dolną część tylko przyciąłem aby wyglądała jak materiał, natomiast górną część należy lekko "wyżłobić". To samo tyczy się naramienników, ponieważ w obu miejscach trzeba zrobić kolczugę. Niestety ja pozbyłem się u Gondorczyka miecza bo tak sobie myślę: "Arnorczyk... on ma włócznie, po co mu miecz". Dopiero po czasie na zdjęciach zobaczyłem że oni też mają miecze ;/





Zaczynamy od kolczugi przy pasie. Kawałek green stuffa formujemy na kształt "wałka", przyklejamy w wydrążone miejsce poniżej pasa. Następnie za pomocą narzędzi modelarskich kształtujemy green stuffa (żeby masa nie kleiła się do palców i narzędzi musimy maczać je w wodzie) a na koniec, za pomocą igły, robimy niewielkie otworki jeden obok drugiego :) Oto efekt:




Taką samą operację robimy przy ramionach:




Aby druga ręka się trzymała musiałem ją przykleić, ale przedtem (jak to zwykle robię) zrobiłem mu "protezę" :P Wiertełkiem rozwierciłem mu rękę i tułów, a przy pomocy drucika, wz wzmocniłem to aby nie łamało się tak łatwo. Gdy klej wyschnie a ręka będzie się już trzymać to robimy kolczugę jak na pierwszej ręce:




Następnie bardzo cięką "niteczkę" z green stuffu przyklejamy mu wokół hełmu. Do tego bardzo przydatne są narzędzia modelarskie bo palcami czy np wykałaczką ciężko to zrobić:




I w ten oto sposób mamy skończonego Arnorczyka :)


Teraz pokażę jak zrobić fajna podstawkę do ludzkich armii :)
Potrzebna będzie nam TA poxilina (bo są różne, a green stuffa szkoda...):




Bierzemy odcinamy kawałek, mieszamy i przyklejamy do podstawki:




Za pomocą nożyka tworzymy kostki:




Na koniec przyklejamy Arnorczyka :)
A oto efekt końcowy:


4
Mechanika gry / Odp: Rozwój bohatera
« dnia: Czerwiec 18, 2013, 23:25:49 »
Ostateczny wygląd systemu rozwoju bohatera:


Jedyną możliwością awansu bohatera jest zebranie przez niego odpowiedniej ilości *, które są przyznawane za:
1. Wygranie bitwy.
2. Przeżycie bitwy.
3. Zabicie wrogiego bohatera.
4. Zabicie wrogiego potwora (wszelkie monstrualne podkładki)
5. Zabicie w jednej bitwie określonej liczby jednostek, z wyłączeniem wyżej wymienionych.

Jeśli chodzi o pkt. 5 chodzi o ilość jednostek zabitych podczas jednej bitwy. Ilość tych jednostek jest uzależniona od ilości ataków bohatera:

I. Przy bitwach do 600pkt:
1 atak - 5 jednostek
2 ataki - 8 jednostek
3 ataki - 10 jednostek
II. Przy bitwach powyżej 600pkt:
1 atak - 10 jednostek
2 ataki - 15 jednostek
3 ataki - 20 jednostek

Natomiast ilość potrzebnych gwiazdek do awansu będzie określana za pomocą przedziału pkt. bohatera:
0-25pkt - 6*
26-50pkt - 8*
51-100pkt - 10*
101-150pkt - 12*
151-200pkt - 14*
250pkt+ - 18*

Jeżeli jakiś bohater mieści się w dwóch przedziałach pkt. to liczy sie ten wyższy.

5
Pytania i odpowiedzi / Odp: Porady, pytania, sugestie
« dnia: Czerwiec 12, 2013, 07:57:16 »
Chyba dopiero podczas kampanii, o ile wtedy ożyje :P

6
Mechanika gry / Odp: Rozwój bohatera
« dnia: Czerwiec 05, 2013, 22:28:10 »
Dalej pozostaje moja wersja z ilością zabitych jednostek. Trochę bardziej skomplikowana ale łatwiejsza w dopasowaniu do bohaterów po za tym będziemy mogli robić ciekawe statystyki :)

7
Konwersje / Odp: Wypaczenia Siwonia
« dnia: Czerwiec 05, 2013, 22:01:46 »
To ja na takiego gościa mam 4 orki :P

8
Mechanika gry / Odp: Rozwój bohatera
« dnia: Czerwiec 05, 2013, 22:00:30 »
No tak ale wolałbym jednak opracować jak bardziej uniwersalny system. Sam pomysł z pkt jest świetny (prawie jak Pokemony na GameBoya xD) ale właśnie te koszty.... jednymi z najgorszych byliby zwykli KAPITANOWIE.... Zazwyczaj mają sporo do wykupienia

9
Off Topic / Pikachu, w(y)zywam Cię!!!!!!
« dnia: Czerwiec 05, 2013, 21:47:13 »
Jak ktoś ma ochotę pograć to śmiało pisać tutaj :)

Więc ja tak na wstępie powiem że w sobotę powinienem być w Bolterze razem z Michałem ale... Michał... w sobote jest turniej... na 1000pkt... nie wiem czy będzie dla nas miejsce ;/ Co robimy??

10
Mechanika gry / Odp: Rozwój bohatera
« dnia: Czerwiec 05, 2013, 21:32:15 »
To ja Ci dam inny przykład:

Pierwsza walka, wybieram nazgula NO NAME za 70pkt. Mieści się w kategorii 51-100pkt

N-ta walka, wybieram nazgula NO NAME za 110pkt i opancerzoną bestię, łącznie 185pkt. Mieści się w kategorii 151-200pkt

I jak teraz przydzielisz mu ilość pkt na kolejny poziom skoro w każdej bitwie mogę być w innej kategorii??
To skrajny przypadek bo większość bohaterów będzie pewnie się mieścić na przedziale dwóch. Rozumiesz czym się martwię??

11
Konwersje / Odp: Wypaczenia Siwonia
« dnia: Czerwiec 05, 2013, 21:28:06 »
Z tego co pamiętam Synowie Eorla no nie różnią się zbytnio od zwykłych RoR. A jakie statystyki lub zasady oni mają bo nie pamiętam :P

12
Mechanika gry / Odp: Rozwój bohatera
« dnia: Czerwiec 04, 2013, 22:21:17 »
Ja dalej uważam że to zbyt mało precyzyjne... Bo nie będziemy ciągle grać na te przykładowe 500pkt... I gdybyśmy zmienili format na np 800pkt albo 1000ptk lub parowo to Twój pomysł już leży. Bez sensu jest też ustalać z góry jaki ekwipunek ma mieć bohater i ciągle grać takim samym...


13
Pytania i odpowiedzi / Porady, pytania, sugestie
« dnia: Czerwiec 04, 2013, 22:09:21 »
Jak masz jakieś pytanie co do twojego "tworu" to miejsce jest własnie dla ciebie  8)

14
ImageShack / Jak wstawić zdjęcie na forum :) (By David)
« dnia: Czerwiec 04, 2013, 21:46:12 »
Nie wiem czy wszyscy wiedzą jak więc postaram się to jakoś w prosty sposób opisać na podstawie jednej strony :)

Wchodzimy na http://imageshack.us/



Naciskamy "Browse"



Wybieramy zdjęcie lub kilka  :)



Wciskamy "Prześlij dalej" i czekamy aż zdjęcia się załadują.



Potem klikamy "Continue to the image link"



Kopiujemy "Kod Forum"



Wystarczy nam zaznaczony przeze mnie link :) Ten poniżej możemy usunąć :)
I WUALA xD

15
Konwersje / Odp: Konwersje by David :P
« dnia: Czerwiec 04, 2013, 20:25:37 »





Jak już wspominałem na FB to moja wizja Szamana Mordorskich Uruk-Hai  8)

Strony: [1] 2
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
kov realliferpg brazylia2014 patrimonium croissanta