Oto i system rozwoju bohatera:
Jedyną możliwością awansu bohatera jest zebranie przez niego odpowiedniej ilości *, które są przyznawane za:
1. Wygranie bitwy.
2. Przeżycie bitwy.
3. Zabicie wrogiego bohatera.
4. Zabicie wrogiego potwora (wszelkie monstrualne podkładki)
5. Zabicie w jednej bitwie określonej liczby jednostek, z wyłączeniem wyżej wymienionych.
Jeśli chodzi o pkt. 5 chodzi o ilość jednostek zabitych podczas jednej bitwy. Ilość tych jednostek jest uzależniona od ilości ataków bohatera:
I. Przy bitwach do 600pkt:
1 atak - 5 jednostek
2 ataki - 8 jednostek
3 ataki - 10 jednostek
II. Przy bitwach powyżej 600pkt:
1 atak - 10 jednostek
2 ataki - 15 jednostek
3 ataki - 20 jednostek
Natomiast ilość potrzebnych gwiazdek do awansu będzie określana za pomocą przedziału pkt. bohatera:
0-25pkt - 6*
26-50pkt - 8*
51-100pkt - 10*
101-150pkt - 12*
151-200pkt - 14*
250pkt+ - 18*
Jeżeli jakiś bohater mieści się w dwóch przedziałach pkt. to liczy sie ten wyższy.